Jäseneksi

Voit tukea tärkeää toimintaamme ryhtymällä Tähti ry:n jäseneksi.

Jäsenetunamme saat uutiskirjeen, jonka julkaisemme neljä kertaa vuodessa. Uutiskirjeessä kerromme Tähti ry:n kuulumisia ja jaamme raskaudenaikaisiin menetyksiin liittyvää tietoa ja puheenvuoroja.

Jäsenyys on myös kannanotto: liittymällä Tähti ry:n jäseneksi olet mukana tukemassa arvokasta työtämme ja lisäämässä yleistä tietoisuutta ja ymmärrystä raskaudenaikaisiin menetyksiin liittyen.

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä tämän Google Form -lomakkeen.
Lomakkeen täytettyäsi saat Tähti ry:ltä viikon sisällä sähköpostitse laskun jäsenmaksun maksamista varten.

Jäsenmaksu maksetaan kalenterivuodeksi kerrallaan (lukuunottamatta ainaisjäsenyyttä, joka on voimassa aina). Lähetämme uuden jäsenlaskun sähköpostitse joka vuoden alussa.
Voit erota yhdistyksestä milloin tahansa ottamalla yhteyttä Tähti ry:n hallitukseen sähköpostitse osoitteeseen info@tahtiyhdistys.fi.

Jäsenyydet ja hinnat

Perusjäsenyys: 20 euroa/vuosi

Perhejäsenyys: 30 euroa/vuosi

Kaksi samassa taloudessa asuvaa aikuista

Kannatusjäsenyys: 50 euroa/vuosi

Kannatusjäsenenä saat samat edut kuin perusjäsenenä, mutta tuet yhdistyksemme toimintaa maksamalla korotettua jäsenmaksua.

Ainaisjäsenyys: 200 euroa (kertamaksu)

Ainaisjäsenenä maksat jäsenmaksun vain kerran ja jäsenyytesi on voimassa aina

Kunniajäsen: ei maksua

Tähti ry:n hallitus voi kutsua yhdistyksen kunniajäseneksi henkilön, joka on toiminnallaan esimerkiksi edistänyt raskaudenaikaisen menetyksen kokeneiden asemaa yhteiskunnassa, kasvattanut yleistä tietoisuutta raskaudenaikaisista menetyksistä tai muuten tukenut yhdistyksen toimintaa.

Tietosuojaseloste

Klikkaa tästä lukeaksesi tietosuojaselosteemme.